*با تخفیف شگفت انگیز ۵۰ درصد*فقط ۵۹۵۰۰۰ تومان
*مدرس دوره: دکتر مسعود نکویی*

**ایجاد کسب و کار گردشگری موسیقی به شیوه خلاق و نوین با نقشه راه
برای اولین بار در ایران
، از ایده تا عمل
رساله دکتری مسعود نکوئی در رشته DBA(دکترای مدیریت اجرایی)

مشخصات کلی دوره:

مخاطب : گروههای موسیقی، فعالان گردشگری، پژوهشگران گردشگری موسیقی
نوع دوره : غیرحضوری ( دانلودی )
پیش نیاز : ندارد
مدرس :  دکتر مسعود نکوئی
پشتیبانی مدرس : دارد
مجموع زمان دوره : حدود چهار ساعت
فرمت آموزش : ویدئو ( قفل گذاری شده ، قابل استفاده بر روی سیستم عامل ویندوز  یک سیستم)
روش دریافت : دانلودی ، به صورت دانلود مستقیم و پس از پرداخت

تخصص اصلی دکتر مسعود نکوئی
چرا باید گردشگری موسیقی را یاد بگیریم!؟
گردشگری موسیقی کسب و کار جدیدی است که هنوز چندان کشف نشده است. این یک فرصت بی نظیر است که با یادگیری اصول این مدل، کسب و کار گردشگری موسیقی خود را با ایده های جدید راه اندازی کنید. راه اندازی این کسب و کار با انجام کار گروهی موسیقی و استفاده از نقشه راهی که در آموزش آورده شده، بسیار جذاب، هیجان انگیز و عملی است. شما می توانید با این آموزش و عضویت و تشکیل گروههای کارآزموده ، به جمع گروههای گردشگری موسیقی بپیوندید و مورد حمایت قرار بگیرید. این موضوع یک کارآفرینی جدید در صنایع گردشگری و موسیقی است و بسیار نو و ناب است.
این دوره خلاقانه و پر شور است و شما را به دنیای جدیدی از هنر موسیقی و گردشگری دعوت می کند که هم بسیار علمی و هم ماجراجویانه است.

هر چند ایران پیشینه بسیار غنی در بخش تولیدات هنری و فرهنگی و صنایع دستی دارد ولی هنوز نتوانسته است جایگاه مناسبی در گردشگری هنری برای خود بوجود آورد. البته در سال‌های اخیر تلاش شده تا به این بخش از تقاضای گردشگری توجه بیشتری شود. ولی هنوز تا شرایط مطلوب راه درازی در پیش است. طرح گردشگری هنری به صورت یک طرح کارآفرینی در سطح ملی در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده و با توجه به چشم‌انداز ۱۴۰۴ که ایران باید از نظر اشتغال‌زایی و ارز آوری اقتصادی به جایگاه‌های بالای منطقه برسد، مورد توجه قرار گرفته است. جشنواره‌های هنری مثل جشنواره‌های فیلم، موسیقی و تئاتر فجر که از آنها به‌عنوان جشنواره‌های بین‌المللی یاد می‌کنیم، هنوز نتوانسته‌اند عاملی برای جلب نظر گردشگران به ایران زمین باشند. این جشنواره‌ها شاید از نظر اخبار جشنواره‌ای همانند بمب خبری سروصدای گسترده‌ای ایجاد کنند اما این هیجـــان، به دلایل مختلف، چندان در رونق گردشگری کشورمان تاثیرگذار نبوده است. گردشگری موسیقی در این میان، بیشتر مورد غفلت قرار گرفته است.


این پژوهش در ۴ فصل تدوین شده است. در فصل اول ضمن بیان موضوع، به موضوع کشف و پیاده سازی یک الگوی موفق کسب و کار گردشگری در استان کرمان می پردازیم که می تواند الگویی برای گردشگری موسیقی در سایر استان¬های ایران باشد. سپس در مورد توجیه اهمیت موضوع که چگونه این پروژه برای نخستین بار در ایران اجرا می شود صحبت خواهیم کرد و در ادامه، ضمن بیان متدولوژی، به دستاوردهای این پروژه خواهیم پرداخت. در فصل دوم می خواهیم بگوییم جایگاه گردشگری موسیقی در اقتصاد کجاست؟ علاوه بر آن، پیشینه تاریخی آن را بیان کنیم و با بیان مفاهیم و تعاریف گردشگری، انواع و ارکان آن را بشناسیم. در فصل سوم به سراغ یافته¬های پروژه می رویم، جایی که با طیف تابشی گردشگری موسیقی بر همه ذینفعان، ابعاد و جوانب آن و مدل کسب و کار گردشگری موسیقی کرمان را بیان می کنیم. در فصل چهارم پیاده¬سازی مدل طراحی شده را در استان کرمان مورد بررسی قرار می¬دهیم. همچنین در مورد محدودیت¬ها و چالش¬ها و موفقیت¬های پروژه در استان کرمان صحبت خواهیم کرد.

پیش نیازهای دوره گردشگری موسیقی:
این دوره پیش نیاز خاصی ندارد و برای همه علاقمندان مناسب است.

آموزش گردشگری موسیقی برای دانش آموزان و دانشجویان رشته موسیقی
این دوره برای دانش آموزان و دانشجویان موسیقی بسیار آموزنده و جذاب است. زیرا با افزودن دانسته های مدیریتی و تجربی گردشگری موسیقی می توانند با فضای کسب و کار گردشگری موسیقی آشنا شوند و این مسیر را بصورت حرفه ای دنبال کنند و برای خود آینده ای درخشان بسازند.

گردشگری موسیقی را با دکتر مسعود نکویی فرا بگیرید !
آقای مسعود نکوئی با بیش از ۳۰ سال تجربه اجرایی و آهنگسازی ارکسترال، کرال، پاپ، سرود، … و اجرای آثارش در کشورهای مختلف و کسب رتبه های برتر آهنگسازی ملی و بین المللی، پایان نامه دکترای خود را در زمینه گردشگری موسیقی بصورت علمی و عملی انجام داده است و پایان نامه ایشان تنها مرجع این موضوع در ایران است که بصورت عملی به نتیجه رسیده است.

مفاهیم ذکر شده در دوره گردشگری موسیقی
پوشه اول:

۰۱- زمان: ۴۲:۵۲ دقیقه. پیش گفتار/ بیان موضوع/ توجیه اهمیت موضوع/ مهمترین خروجی و دستاوردها/ متدولوژی/ پیشینۀ نظری و تجربی موضوع/ مفاهیم و تعاریف/ جاذبه¬های گردشگری/ گردشگری و حقوق بشر/ آسیب پذیری صنعت گردشگری در برابر بحرانها/ گردشگری پایدار/ گردشگری فرهنگی/ گردشگری موسیقی/…

۰۲- زمان: ۲۵:۰۱ دقیقه. جشن¬های فرهنگی موسیقی/ کارناوال موسیقی/ جشنواره¬های موسیقی/ ارکان گردشگری موسیقی/ جایگاه گردشگری در اقتصاد/ سازمان گردشگری جهانی UNWTO/ سهم گردشگری در اقتصاد ایران/ اثر غیرمستقیم گردشگری در GDP/ آثار اقتصادی گردشگری موسیقی/ سهم و جایگاه گردشگری موسیقی در اقتصاد بریتانیا/ گردشگری موسیقی در اتریش/ آثار گردشگری موسیقی بر اقتصاد بریتانیا/ آثار گردشگری رویداد بر جامعۀ مقصد/ مدل¬های کسب و کار گردشگری موسیقی/ جریان تحول کسب و کار گردشگری موسیقی/ ساختار صنعت گردشگری موسیقی از نظر مقایسه فروش و رشد تک تراکها و آلبوم¬های فیزیکی و دیجیتال/ جشنواره¬های موسیقی کشورهای همسایه ایران/ جشنواره بین¬المللی ترانه-های شرقی سمرقند/ جشنواره موسیقی قبله آذربایجان/ جشنواره موسیقی ستاره¬های آسیا در آلماتی/ گردشگری موسیقی در ایران/ سرزمین فرهنگی هنری گردشگری موسیقی در ایران/ گردشگری موسیقی در سرزمین فرهنگی کرمان/

۰۳- زمان: ۴۴:۴۷ دقیقه. فصل سوم/ یافته¬ها/ اکو¬سیستم گردشگری/ ذینفعان/ طیف تابشی گردشگری موسیقی بر ذینفعان/ طیف تاثیر بر رویدادهای هنری، اجتماعی، سیاسی،…/ طیف تاثیر بر ورزش، سرگرمی، شادی و نشاط و نمایش موزیکال/ طیف تاثیر بر جوامع علمی و آموزشی/ طیف تاثیر گردشگری موسیقی بر اماکن تاریخی و محیط زیست/ طیف تاثیر تولیدات آثار بر محیط و ماندگاری آثار در صنعت گردشگری موسیقی/ مدل کسب و کار گردشگری در استان کرمان/ مدل کسب و کار گردشگری موسیقی کرمان، از نظر محتوایی/ مدل کسب و کار گردشگری در استان کرمان/ رویکرد مدل نسبت به ذینفعان/ اجزای زنجیره ارزش/ به تشریح عناصر مدل/ ذینفعان/ مشتریان / ارتباط با مشتریان/ پرسش مهم/ برای چه کسانی ارزش آفرینی می کنیم؟ مهمترین مشتریان ما چه کسانی هستند؟/ مشتری گردشگری موسیقی/ سازمان¬های همکار/ پرسش بنیادین/ به مشتریانمان چه ارزشی ارائه می دهیم؟/ شرکای کلیدی/ منابع انسانی/ جریان درآمد/ ترکیب هزینه¬ها/ بازار تقاضای گردشگری موسیقی/ بازار تقاضا/ بازار هدف آموزش گردشگری موسیقی/ متقاضیان آموزش/ آموزش گردشگری موسیقی/ تصویری جامع از آموزش در مدل/ منابع تأمین درآمد آموزش/ تولید و نشر/ وضعیت کرمان از نظر گردشگری موسیقی/ – گروه¬های موسیقی در کرمان/ …

۰۴- زمان: ۴۸:۲۵ دقیقه. فصل چهارم/ پیاده¬سازی مدل در استان کرمان/ تشکیل سرمایۀ انسانی/ ترکیب نیروی انسانی موسسه/ بازاریابی و تبلیغات/ توزیع آثار/ مسئولیت اجتماعی و گردشگری موسیقی سبز/ ایجاد زیرساخت پشتیبانی/ ایجاد پایگاه رسمی موسیقی سبز / اطلس موسیقی نواحی و آوازی کرمان/ راه¬اندازی بانک اطلاعات / تولید کتاب¬های دو زبانه مرتبط با گردشگری موسیقی/ برنامه¬های اجرایی/ موزیکیوم/ نوروزگاه/ اکتاپلا/ کارآوا و کاررفتار/ کُر راک/ نوای زباله/ جشنواره و تور آوازی کرمان/ تور آوازی کرمان و حضور گردشگران متخصص موسیقی در کرمان/ طراحی و برگزاری تورهای گردشگری موسیقی/ گردشگری مجازی آوازی کرمان/ تاسیس مرکز نغمه ها و گویش¬های کرمان/ اجراهای خاص/ اجراهای بین المللی/ سایر فعالیت¬های انجام شده/ گردشگران/ شمار گردشگران/ استراتژی تامین مالی و گزارش مالی/ محدودیت¬های پژوهش/ محدودیت¬های اداری/ محدودیت¬های زیرساختی/ آژانسهای گردشگری و راهنمایان مرکز/ مشکلات تغییر نرخ ارز/ محدودیت¬های پیش¬بینی ناپذیر/ چالش¬های استان کرمان/ زلزله خیز بودن کرمان / کم آبی/ کمبود امکانات/ کمبود نیروهای متخصص/ ناپایداری وضعیت اینترنت و فضای مجازی در ایران/ مشکلات حمل و نقل و امنیت سفر/ جمع¬بندی/ پیشنهاد برای پژوهش¬های بعدی/ …
توجه…
آپدیتهای این دوره رایگان خواهند بود و مطالبی که قرار است آپدیت شوند در همان لینک دوره و با همان پسورد برای هر خریدار قابل دسترسی و استفاده خواهند بود.
محتوای دوره گردشگری موسیقی:
۱-پوشه حاوی پنج ویدیوی تدریس دکتر مسعود نکویی
۲-نسخه پی دی اف رمزگذاری شده کتاب گردشگری موسیقی

• و دهها مورد ارزشمند و حرفه ای دیگر …

این دوره برای چه کسانی مناسب است ؟

  1. افرادی که می خواهند از موسیقی درآمد کسب کنند و شاد باشند.
  2. افرادی که تفکر گروهی دارند و می خواهند به فرهنگ خود خدمت کنند.
  3. کسانی که از موسیقی و گردشگری برای ارزآوری کشور خود استفاده می کنند.
  4. کسانی که گردشگری و موسیقی را بسیار دوست دارند.

پاسخ به سوالات متداول در مورد دوره گردشگری موسیقی
گردشگری موسیقی با چه سبکهایی اجرا می شود؟
در این دوره خواهیم گفت که برای تمامی سبکهای موسیقی امکانپذیر است و شما خواهید آموخت که چگونه برای گردشگران مختلف، برنامه های متفاوتی تدارک ببینید تا آنها مشعوف و متحیر شوند.
آیا این دوره برای کودکان و نوجوانان هم مناسب است؟
بله، بخش عمده ای از اجراکنندگان گردشگری موسیقی کودکان و نوجوانان هستند اما اصطلاحات را چندان متوجه نخواهند شد و والدین می توانند بعنوان راهنمای دوره در کنار آنها باشند.

قیمت این دوره منطقی است؟
در واقع این دوره یکی از بخشهای مشاوره دکتر مسعود نکوئی است که معملا کسی حاضر نیست به این راحتی در اختیار دیگران قرار دهد. اما بدلیل دیدگاه توسعه محور مدرس، این دوره با قیمت بسیار ناچیز در اختیار علاقمندان قرار می گیرد تا اندکی به توسعه گردشگری موسیقی یاری رسانده باشد.

ضمن اینکه کل مبلغ این دوره کامل معادل سه ساعت جلسه کلاس حضوری است و در مقایسه آموزش حضوری چندین جلسه ای مورد نیاز حضوری آن مبلغی بسیار اندک است.

روش صحیح مشاهده و نتیجه گرفتن از این دوره به چه صورت است؟
دوره مدیریت موسیقی را همزمان با این دوره مشاهده نمایید تا درک مطالب بهتر و علمی تری از موضوع داشته باشید. تکنیکها و روشهای عملی مدیریت موسیقی در کنار گردشگری موسیقی بسیار ضروری و کارآمد خواهد بود.
الان شرکت کنم یا زمانی که آپدیتهای جدیدتر منتشر شد؟
این دوره از جمله دوره های کامل و بسیار پر مطلب است و در آن مطلب تکراری وجود ندارد، پس بهتر است از همین الان شروع کنید. وقت طلاست… این مدل و این کسب و کار نوپا و بدون رقیب است. پس با خیال راحت شروع کنید.
آیا مدرس دوره با روش خاصی درس می دهند؟ چه نتیجه ای در انتظار ما خواهد بود؟
بله، این دوره بصورت مفهومی و حل مسئله و کارگاهی تدریس شده است.

توضیحات دوره
✔ نوع دوره : غیرحضوری
✔ پیش نیاز : ندارد
✔ زبان : فارسی
✔ روش دریافت : دانلودی
✔ پشتیبانی مدرس : دارد
مزایا
✔ کیفیت آموزشی بسیار خوب
✔ دسترسی دائم به فایل محصول
✔ دانلود سریع

نحوه خرید با تخفیف ۵۰ درصد دوره جامع آواز کلاسیک از مدرس دوره :
۱-پیامک مستقیم یا پیام به واتس اپ شماره ۰۹۱۳۷۶۱۵۶۰۴ جهت ثبت در خواست دوره
۲-واریز مبلغ ۵۹۵۰۰۰ تومان به شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۳۸۲۹۴۰۴۳ به نام مسعود نکوئی بانک شهر
۳-ارسال تصویر فیش واریزی تهیه دوره به شماره ۰۹۱۳۷۶۱۵۶۰۴
۴-ارسال لینک دریافت دوره از طرف ۰۹۱۳۷۶۱۵۶۰۴ برای خریدار
۵-دریافت دوره توسط خریدار و ارسال ID Machine ویدیوها برای ۰۹۱۳۷۶۱۵۶۰۴

۶-ارسال رمز نمایش ویدیوها برای خریدار و امکان استفاده از ویدیوها


نکات قابل توجه:
۱-در هنگام اجرای ویدیوهای رمز دار نباید نرم افزارهای ضبط تصویر کامپیوتر شبیه Camtasia در حال اجرا باشند.
۲-شما می توانید با فشردن دکمه preview می توانید بدون داشتن پسورد ، یک دقیقه از هر ویدیو را مشاهده نمایید.
ارتباط با مدرس دوره: اینستاگرام